wtorek, 27 września 2011

Uczniowie

Krótki opis uczniów

CLAWDEEN WOLF (JA)
Mam 15 lat, jestem wilkołakiem. Kocham ciuchy!!! Mój ulubiony kolor to fioletowy,a zwłaszcza w połączeniu ze złotym. Moimi BBF 's są Draculaura i Frankie Stein. Mój ulubiony przedmiot to ekonomia, a najgorszy to W-F(Nie pozwalają mi ćwiczyć w koturnach) i geografia (mam dość słuchania o księżycu).

        
Draculaura
Draculaura ma 1599 lat, jest wampirem. Jej ulubiony kolor to różowy. Ulubione BBF's Draculaury to ja i Frankie Stein. Jaj ulubiony przedmiot to kreatywne pisanie, a najgorszy to geografia ( po 1599 latach była już wszędzie i to dwa razy!)


 Frankie Stein
Frankie Stein ma 15 dni, jest córką Frankensteina. Jej ulubiony kolor to biało czarne paski. BBF's Frankie to ja i Draculaura. Jej ulubiony przedmiot w szkole to historia, a najgorszy to pływanie ( kiedy Frankie jest mokra ma zwarcia i mówi głupie rzeczy).


Lagoona Blue
Lagoona Blue ma 15 lat, jest córką potwora morskiego. Jej ulubiony kolor to morski. Lagoona lubi wszystkich w Monster High oprucz Holt Hyde-a i Toralei Stripe. Jej ulubiony przedmiot to oceanografia, a najgorszy to geologia ( wulkany +skały+ pustynie = koszmar).

Cleo de Nile
Cleo de Nile ma 5842 lata, jest mumią. Jej ulubiony kolor to złoty. BBF Cleo to Ghoulia Yelps. Jej ulubiony przedmiot to geometria, a najgorszy to historia (przebyła,  zobaczyła i zdobyła autografy wszystkich osób, których warto znać).

   
Ghoulia Yelps
Ghoulia Yelps ma 16 lat, jest zombie. Ghoulia lubi się uczyć. Jej ulubiony kolor to czerwony. BBF Ghoulii to Cleo de Nile. Lubi wszystkie przedmioty szkolne. Ghoulia mówi tylko w języku zombie.

  Deuce Gorgon
Deuce Gorgon ma 16 lat, jest meduzą. Jego ulubiony kolor to zielony. Dziewczyna Deuca to Cleo de Nile. Jego ulubiony przedmiot to gotowanie.


Holt Hyde
Holt Hyde ma 16 lat. Jego ulubiony kolor to pomarańczowy. Jego ulubiony przedmiot szkolny to teoria muzyki, a najgorszy to wszystko pozbawione beatu.


Abbey Bominable
Abbey Bominable ma 16 lat, jest yeti. Jej ulubiony kolor to lodowy niebieski.


        
Spectra Vondergeist
Spectra Vondergeist ma 16 lat, jest duchem. Jej ulubiony kolor to fioletowy.

   
Nefera de Nile
Nefera de Nile jest starszą siostrą Cleo de Nile o trzy lata. Jej ulubiony kolor to nilowy niebieski.


Clawd Wolf
Clawd Wolf jest moim starszym bratem, ma 17 lat. Przynajmniej ładnie wygląda, przecież ja wybieram mu ciuchy. Jest chłopakiem Draculaury (niestety).


Toralei Stripe
Toralei ma 15 lat, jest kotołakiem. Jej ulubiony kolor to pomarańczowy. Jej BFF's to Purrsephone i Meowlody.


Jackson Jekyll
Jackson Jekyll ma 16 lat, jest potworem dr. Jekylla. Jego ulubiony kolor to żółty. Jest również znany jako Holt Hyde.



Operetta
Operetta ma 16 lat. Jej ulubiony kolor to aksamitny czerwony. Kocha muzykę. Jest upiorem z opery.




Howleen Wolf
Moja wredna młodsza siostra ma 14 lat. Jej ulubione jedzenie to hot - dogi. Jej ulubiony przedmiot to matematyka i historia. Czasami jej ulubionym przedmiotem w jednym dniu jest jej najgorszy przedmiot drugiego dnia (to skomplikowane).



Purrsephone i Meowlody
Purrsephone i Meowlody mają po 15 lat. Są najlepszymi przyjaciółkami Toralei Stripe. Są kotołakami. Ich ulubione jedzenie to lody. Ulubiony przedmiot szkolny to chemia.


Rochelle Goyle

Rochelle Goyle ma 415 lat. Jest gargulcem. Jej ulubiony kolor to szary, a ulubiony przedmiot szkolny to architektura. Nienawidzi pływania, ponieważ szybko idzie na dno (jest z kamienia). Najbardziej denerwują ją gołębie (pewnie domyślacie się dlaczego - kupy). Uroki posągu :)



Venus McFlytrap

Venus McFlytrap ma 15 lat, jest rośliną. Jej ulubiony kolor to zielony. Jej ulubionym przedmiotem szkolnym jest biologia, a najgorszy to stolarka (nie lubi pracy z drewnem). Najbardziej denerwuje ją jak ludzie niszczą środowisko.



Robecca Steam

Robecca Steam ma 116 lat. Jest córką szalonego naukowca. Jej ulubionym kolorem jest miedziany. Jej ulubiony przedmiot to zajęcia metaliczne (robienie różnych rzeczy z metalu itp.). Najbardziej denerwuje ją deszcz.

12 komentarzy:

  1. Howleen jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. wejdź na wiki monster high uzyskasz więcej informacji.Napisz o C.A Cupid.(PS. też lubię Clawdeen i mam ją jako lalke w wersji Dawn of the dance)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie i tak na dobrą sprawę to mam cały post poświęcony C.A.Cupid. Trzeba się nauczyć czytać wszystkie posty!

      Usuń
  3. bardzo przydatne thx jak na życzenie ! z nieba mi spadłaś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Podoba mi się! Czyżbyś sporo rzeczy ściągnęła z monsterhigh.com lub wikipedii?:)
    Mimo wszystko i tak mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle nie wchodzę na wikipedię jeżeli chodzi o Monster High, wchodzę na monsterhigh.com i tłumaczę wszystko sama z angielskiego na polski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba twój blog. Zuzik<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ja sama też mam bloga wejdź jeśli chcesz i jak wejdziesz to zostaw komentarz.
    http://oliwcia121210.blog.interia.pl/ wejdźcie jeśli chcecie

    OdpowiedzUsuń
  8. co to ma być przecież Ghoulia ma 100 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mylisz się. Ghoulia ma 16 lat.

      Usuń
  9. ja najbardziej lubie draculore

    OdpowiedzUsuń