piątek, 9 marca 2012

Magazine

Nareszcie!!! Doczekaliśmy się polskiego wydania magazynu Monster High. Mam nadzieję, że będzie fajny bo mam zamiar kupić. Oczywiście nie ma porównania między polskim, a angielskim wydaniem gazety. W kioskach pojawi się od 28 marca. W prezencie będzie bransoletka, a cena magazynu wynosi chyba 7.99zł.


Pierwszy numer magazynu z modną bransoletką.


Drugi numer magazynu, a z nim niesamowita rękawiczka (czarna lub różowa). 


30 maja ukazał się trzeci numer gazetki, a w prezencie dołączyli długopis i notes.


4 numer miesięcznika trafił do kiosków 28 czerwca z kosmetyczką w stylu Monster High i w nowym wakacyjnym stylu.


Już jest kolejny numer magazynu z pierścionkiem, który będzie idealnie komponował z bransoletką z pierwszego numeru.


Ukazało się również wydanie specjalne magazynu z trzema plakatami XL i dmuchaną torbą poduszką.


6 numer magazynu jest już do kupienia od 30 sierpnia z fotokartami do kolekcjonowania od panini i blaszanym piórnikiem.



Kolejny numer z gadżetami na komórkę z Clawdeen Wolf.



Drugi numer wydania specjalnego z idealnymi rzeczami na halloween, czarną peruką i sześcioma pasemkami, do wyboru różowe lub białe. I jak zawsze są także trzy plakaty XL.



Ósmy numer gazetki ukazał się 30 października, z bransoletką, tatuażami i niespodzianką.





27 komentarzy:

  1. dokładnie 7,99 zł. Ja mam przedpremierowe wydanie ! Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Już poprawiłam, dzięki. Gdzie kupiłaś gazetkę, czy są jakieś plakaty???

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedpremierowe wydanie było 1 marca w Empiku ale dałam za nie 10 zł ale opłacało się a co do plakatów nie mogę podawać takich informacji :( Przy kupnie gazety podpisywało się taki papierek że nie ujawnię dodatkowych informacji przed premiera :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię♥! Ja ♥ Monster High!

    OdpowiedzUsuń
  5. ech... brak komentarza -.- ta gazeta na 100% jest zrobiona pod 6-7 latki... ludzie z wydawnictwa zawsze wychodzą z założenia, że takie gazety kupują tylko maluchy -.- żal mi ich... ja nie mówię, żę MH jest dla maluszków, ale zrobiła się z tego straszliwa komercha :S te lalki, plecaki itd. to jest żałosne... tak jak wcześniej mówiłam, chodzi im tylko o kasę... jeśli chodzi o książkę, to czytałam i jest nawet całkiem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraż się ale są osoby które lubią MONSTER HIGH np.ja i nie pisz że MH jest nudne i podobnych takich rzeczy ok.I skąd ty niby wiesz że oni chcą tylko kasę. Mijest ciebie szkoda wiesz LADY TIANIA.

      Usuń
  6. Czytałam na wielu blogach o gazecie , sprawdzałam w kioskach ruchu ale nie ma jutro biegnę do empiku ( kocham ten sklep tam jest wszystko z wyjątkiem ciuchów, butów itp)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie co jest w następnym wydaniu.?;/ Podobno jakieś lalki ale nie jestem pewna.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych lalek nie będzie. Nie wiem gdzie ty to przeczytałaś. W następnym numerze będzie rękawiczka (taka bez palców), 2 kolory do wyboru, różowy lub czarny. Ja kupuję z czarną Xd.

      Usuń
  8. Gazeta dla maluszków,ale kupuje:Dxd.Mam 12 lalek z mh niedługo 13.Kupiłam sobie dwie gezety z czarnymi rękawiczkami + gazeta z różową i jeszcze jedna różowa:Dzaszalałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. żaaaaaaal jestem antyfanką monster high a gazeta do bani dla dzieci mam 11 lat lepsze jest witch nisz monster high póżniej bedzie nowa bajka i monster high wam sie znudzi zobaczycie a blog fajny tylko jest o monster high badziewie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty może nie lubisz Monster High, ale niektórzy lubią i zraniłaś im uczucia!!!!!!!!!!!!!!!!! ( m.in. mi!)

      Usuń
  10. Czy jeszcze są w sklepach??? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem wielką fanką monster high i uważam, że nigdy się nie znudzi... Bardzo fajny blog, ja zapraszam Was na swój www.monster-high-padniesz-trupem.blogspot.com. Pozdrawiam wszystkie miłośniczki Monster High!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanem MONSTER HIGH I JESTEM CHŁOPAKIEM I MI SIĘ TEZ NIGDY NIE ZNUDZI MONSTER HIGH GÓRĄ.

      Usuń
  12. Mam wszystkie magazyny i czekam na nastepne mam 12lalek MH rządzi <3!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Monster high rządzi! Ja mam wszystkie gazety i na razie 5 lalek :D . Pozdrawiam
    Madzia :*
    Zapraszam na madzia13206.pinger.pl - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam 6 lalek w tym jedna skladana i duuuzzooo akcesori brakuje mi tylko 3 i 4 numeru gazetki moze ma ktoś do sprzedania?? oo226@wp.pl Martynka lat 9 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś ma numer 2 do sprzedania? Nan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy z dodatkiem bo jak bez to ja mam

      Usuń
    2. Może być bez dodatku a za ile? numer 3 też bym kupiła...

      Usuń
  16. kupuję gazetki MH są ekstra fajne dodatki dodają. Chwalę wydawnictwo mają pomysły. Może kiedyś zajdą jeszcze dalej? Jak na tyle muszę kończyć, podpisuję się paaa.
    Emily :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hejka jestem asia mam 18 lat i wciąż uwielbiam monster high tylko nie wiem jak zamówić brakujące numery czasopisma monster high ...
    jeśli ktoś wie gdzie zamówić brakujące czasopisma to prosze pisać na moim facebooku bo mnie to bardzo ciekawi

    OdpowiedzUsuń